Osoba po drugiej stronie linii

Janus van der Meulen
Stanowisko: Specjalista w telefonicznym centrum pomocy technicznej
Narodowość: Holender
Języki: holenderski, angielski, francuski, niemiecki

 

Jakie masz doświadczenie w branży motoryzacyjnej?

Kiedyś zajmowałem się pojazdami ciężarowymi: awariami za granicą, produkcją, testami, zaopatrzeniem, rozpoznawaniem części itp. Pracowałem we Francji, Niemczech i Belgii. Wszystko zaczęło się od ojca, który prowadził dużą placówkę dealerską w Eindhoven. Pracowałem tam w młodości!

W jaki sposób pomagasz dzwoniącym do Ciebie ludziom?

Otrzymujemy wiele zgłoszeń dotyczących świec zapłonowych i żarowych, kilka naprawdę nietypowych zapytań dotyczących pojazdów, które od dawna nie są produkowane – zawsze staramy się znaleźć odpowiedni zamiennik, ale nie zawsze jest to możliwe, więc szukamy gdzieś indziej. Naszym priorytetem jest pomoc klientom. Mam duże doświadczenie w obszarze samochodów osobowych i ciężarowych, więc dzwoniący często pytają mnie o części do montażu i typowe problemy, takie jak hałasujące hamulce, problemy z montażem, problemy z działaniem itp.

Co lubisz robić poza pracą?

Sam dużo pracuję przy samochodach i uwielbiam sport – narciarstwo, tenis, golf i padel (połączenie tenisa i squasha rodem z Meksyku). Lubię także podróżować – mam to szczęście, że zwiedziłem cały świat. Jednymi z moich najciekawszych podróży były te do Azji Południowo-Wschodniej i Chin. Lubię doświadczać innych kultur.

Jaki jest Twój wymarzony samochód lub motocykl?

Dla mnie istnieje tylko jedna marka: Citroën. Dorastałem w otoczeniu samochodów Citroën, a podwójny szewron ma szczególne miejsce w moim sercu. Miałem kiedyś Mitsubishi, ale zamieniłem je na Citroëna, wymieniając wszystkie znaczki. Poprosiłem ludzi, aby zrobili dla mnie taki samochód na zamówienie! Obecnie wszystkie nowe samochody są świetne, niemal idealne w chwili opuszczania fabryki.